Konkurs Świąteczna Gwiazda

Konkurs Świąteczna Gwiazda

Zapraszamy serdecznie do udziału w konkursie „Świąteczna Gwiazda”.

 

REGULAMIN KONKURSU PLASTYCZNEGO „Świąteczna gwiazda”

1. Organizatorem konkursu pn. „Świąteczna gwiazda”, zwanego dalej „Konkursem”, jest Miejsko — Gminna Biblioteka Publiczna im. Władysława Reymonta w Wieruszowie, ul. Klemensa Wierusza 7-9, 98-400 Wieruszów.
2. Temat prac konkursowych brzmi: „Świąteczna gwiazda”
3. Celem Konkursu jest:
– pielęgnowanie tradycji bożonarodzeniowych
– wzbudzenie w uczestnikach kreatywności w wykonaniu pracy plastycznej,
– rozwijanie wrażliwości i wyobraźni młodych autorów,
– wzbogacanie warsztatu plastycznego i różnorodnych technik plastycznych.
4. Praca konkursowa powinna być pracą plastyczną przestrzenną, wykonaną dowolną techniką o wymiarach do 50 cm. Gwiazda powinna mieć karteczkę z imieniem i nazwiskiem.
5. Konkurs jest skierowany do dzieci w wieku przedszkolnym oraz uczniów szkół podstawowych, zamieszkałych na terenie Gminy Wieruszów lub uczęszczających do szkół na terenie Gminy Wieruszów. Dopuszczalna jest pomoc rodziców.
Uczestnik konkursu musi być czytelnikiem Miejsko – Gminnej Biblioteki Publicznej w Wieruszowie lub Filii nr 3 , Filii w Pieczyskach, Filii w Kuźnicy Skakawskiej.
6. Konkurs organizowany jest w trzech kategoriach wiekowych:
• 3 – 6 lat
• 7-10 lat
• 11-15 lat
7. Zachęcamy do tworzenia kreatywnych prac które, muszą być pracami własnymi, wcześniej nieopublikowanymi.
8. Jeden uczestnik może zgłosić do konkursu jedną pracę, która przechodzi na własność organizatora.

9. Prace konkursowe, należy złożyć w Oddziale dla Dzieci i Młodzieży
w Miejsko — Gminnej Bibliotece Publicznej w Wieruszowie do dnia 30 listopada 2023r. do godziny 16:00.
10. Każdy uczestnik konkursu do pracy powinien dołączyć wypełnioną kartę zgłoszenia wraz ze zgodą na przetwarzanie danych i wykorzystanie wizerunku. Prace bez podpisu, anonimowe nie będą zakwalifikowane do konkursu.
11. W każdej kategorii wiekowej zostanie wyłoniona jedna najlepsza praca.
12. Zwycięskie prace wybierze 3 osobowa Komisja Konkursowa składająca się z osób powołanych przez organizatora. Komisja podejmuje decyzje większością głosów. W przypadku równej liczby głosów o werdykcie decyduje przewodniczący Komisji. Komisję konkursową powołuje Dyrektor MGBP lub osoba go zastępująca.
13. Decyzja komisji jest ostateczna i nie przysługuje od niej odwołanie.
14. Kryteria oceny prac: zgodność z tematyką, samodzielność wykonania, estetyka pracy i oryginalność.
15. Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się 3 grudnia 2023 r. na wieruszowskim rynku o godz. 16:20.
Lista zwycięzców zostanie opublikowana na stronie internetowej biblioteki: www.mgbp-wieruszów.pl 4 grudnia po godz. 12.00.
16. Nagrodą w konkursie jest nagroda niespodzianka.
17. Regulamin konkursu jest dostępny w siedzibie Organizatora i na stronie www.mgbpwieruszow.pl
18. Biorąc udział w konkursie, uczestnik akceptuje jego regulamin.
19. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień niniejszego regulaminu w przypadku zmian przepisów prawnych lub innych istotnych zdarzeń mających wpływ na organizowanie konkursu.

Pobierz: REGULAMIN

Pobierz: KARTA ZGŁOSZENIA DO KONKURSU